ABN AMROAmsterdam 32 uur

Een baan voor een gedreven talent. Met een afwisselende mix van klanten, resultaatgericht werken, risicobewust werken, waarbij je er samen met je team helemaal voor gaat. Waar denk jij aan bij een volgende stap? Maak werk van je doelen en ontwikkel je zowel professioneel als persoonlijk. Vertel ...

Je werk

Je helpt klanten met vragen over producten en diensten van AAB. Je informeert en adviseert de klant op het gebied van Dagelijkse Bankzaken. Je bent werkzaam bij Private Assistance en bediend specifiek Private Banking klanten. Je helpt de klant in één keer goed door proactief en deskundig advies en verwijst de klant door naar het digitale kanaal indien relevant. Je verrast de klant met excellente service die net een stapje verder gaat. Je denkt mee met de klant in passende producten en diensten, genereert afspraken en leads en houdt klantgegevens actueel tein einde de doelstellingen te realiseren.

Je werkomgeving

Het Contact Center is een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Private Assistance is onderdeel van het block Client Group Contacts. We informeren en adviseren Private Banking klanten op het gebied van Dagelijkse Bankzaken. De kracht van de afdeling is het persoonlijke klantcontact waar we dagelijks hét verschil maken voor onze klanten. Samen met het team maakt je je sterk voor klanten die bij ons bankieren. De openingstijden van de afdeling zijn op werkdagen van 8:00 tot 21:00 en op zaterdag van 9:00 tot 17:30. Werken bij ABN AMRO betekent nog beter worden in wat je doet. Wij begrijpen klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en proberen continue onze dienstverlening verder te verbeteren.

Je profiel

Je praat vlot, maar ook kort en bondig. In je eigen woorden kun je helder onderbouwen waarom je dit werk graag zou willen doen. Je hebt een goed risicobewustzijn. Daarnaast ben je in staat de vraag van de klant te achterhalen door goed te luisteren. Je pikt koopsignalen op, maar je weet ook zelf verkoopmomenten te creëren. Affiniteit met de Private Banking organisatie is een pre. 

Denk je dat je bij ons past? Check je profiel:
- Algemene systeemvaardigheid
- Uitstekende vaardigheden in het voeren van telefonische gesprekken
- Gezonde dosis lef en gericht op kwaliteit
- Flexibel gedrag en resultaatgericht
- Klantgericht, communicatief sterk en risicobewust
- Goed in samenwerken
- Actieve luisteraar
- Professionele nieuwsgierigheid

We bieden

Dit is geen standaard kantoorbaan! De werktijden kunnen ’s avonds en in het weekend zijn. Uiteraard wordt ook rekening gehouden met jouw beschikbaarheid.
Je komt te werken in een jonge, leuke en uitdagende omgeving.

Salarisindicatie: Eur 32k - 42k all-in, o.b.v. een 36-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van kennis ervaring.

Bij ABN AMRO zetten we onze kennis, kunde en ons netwerk in voor klanten. Zodat zij op basis van verantwoorde beslissingen hun doelen kunnen bereiken. In Nederland en daar buiten. Hierbij staat klantbelang altijd voorop. We willen dat klanten onze producten begrijpen en verkopen soms 'nee' als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: helder communiceren en slimme oplossingen bedenken die echt het verschil maken. Dat is ons doel.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan nu op deze vacature. Neem voor meer informatie contact op met Erik Minkjan, leidinggevende Client Group Contacts, 06 2139 1987. We maken graag kennis met je.

Direct solliciteren

Doorlopend