Den Haag 32 uur HBO/WO ABN AMRO

We zijn op zoek naar jou als je graag een rol wilt spelen in het (financiële) leven van onze klant. Je bent gezond nieuwsgierig en bent op zoek naar het verhaal van de klant. Je bent een doorbijter en wilt het verschil maken voor onze klant. Zoekt de samenwerking op met de collega's van de ander...

Hetgeen we dagelijks nastreven binnen dat wat wij doen is "wij maken dromen waar en nemen zorgen weg" Om je een idee te geven wat we doen binnen Inkomen en Vermogen neem ik je mee in onderstaand voorbeeld. "We spreken de klant die zich zorgen maakt over de situatie van zijn gezin als hij zou komen te overlijden. Samen met de klant kijken we naar wat de klant belangrijk vindt als dit zou gebeuren. Hoe is de financiële situatie dan? Welke financiële middelen zijn nodig en wat is er al geregeld. Wat kunnen wij met onze kennis en expertise betekenen om de zorg bij onze klant weg te nemen?  

Je werk

Wat wordt er gedurende de dag van jou verwacht: 

  • Ondersteunende werkzaamheden (administratief en commercieel) voor de adviseurs Vermogen, mutaties invoeren, klanten nabellen, stukken opvragen, selecties maken
  • Digitalisering en het gemak daarvan onder de aandacht brengen binnen ons team en naar de andere skills
  • Deelname aan overleggen (web ex en soms fysiek)
  • Feedback op onderdelen waar we slimmer kunnen werken (tips en waar mogelijk direct implementatie)

Je werkomgeving

Het marktgebied Haaglanden loopt van kantoor Naaldwijk tot en met Wassenaar. Je werkt vanuit het nieuwe en duurzame ABN AMRO kantoor aan de Koningskade. Samen met de collega's van MVB en Wonen zit Inkomen en Vermogen op de 4e etage van dit prachtige pand. Het team Inkomen en Vermogen bestaat uit 19 collega's. Binnen ons team hebben we adviseurs Vermogen, adviseurs Inkomen, assistenten Financiele Planning en Financieel Planners. Dagelijks zijn we in gesprek of bezig voor onze klanten om hun dromen waar te maken en zorgen weg te nemen. Om een idee te geven: we spreken de klant die zich zorgen maakt over de situatie van zijn gezin als hij zou komen te overlijden. Samen met de klant kijken we naar wat de wens zou zijn als deze situatie zich voordoet. Hoe is dan financieel de situatie.Welke financiele middelen zijn nodig en welke zijn er al om de zorg bij de klant weg te nemen. Wat kunnen wij hierin voor de klant betekenen met al onze kennis en expertise zodat de klant ontzorgt kan worden.

We bieden

Stage lopen bij ABN AMRO betekent nog beter worden in wat je doet. ABN AMRO investeert veel in de opleiding en de persoonlijke ontwikkeling van jong talent. Stages spelen hierbij een belangrijke rol. Het is dé manier om jouw talent in de praktijk te bewijzen. Daarnaast leer je ABN AMRO écht kennen. Bij je stage draait het niet alleen om het opdoen van inhoudelijke kennis en praktijkervaring, maar ook om het vergroten van je netwerk. CASt, de Club ABN AMRO Stagiairs, organiseert regelmatig inhoudelijke en sociale evenementen waar je elkaar en de bank beter leert kennen. Dit binnen een mooi marktgebied dat zeer divers en dynamisch is en collega's die samen een team vormen en samen het beste voor de klant willen.

Bij ABN AMRO zetten we onze kennis, kunde en ons netwerk in voor klanten. Zodat zij op basis van verantwoorde beslissingen hun doelen kunnen bereiken. In Nederland en daar buiten. Hierbij staat klantbelang altijd voorop. We willen dat klanten onze producten begrijpen en verkopen soms 'nee' als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: helder communiceren en slimme oplossingen bedenken die echt het verschil maken. Dat is ons doel. 

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan nu op deze vacature. Neem voor meer informatie contact op met Corine van den Heuvel,Teamleider Inkomen en Vermogen 0651474351 of via corine.van.den.heuvel@nl.abnamro.com. We maken graag kennis met je.

Delen: