Gemeente HaarlemHaarlem HBO

De gemeente Haarlem werkt toe naar de gewenste flexibele netwerkorganisatie, waar brede inzetbaarheid en flexibiliteit als vaste waarde voor beweging noodzakelijk zijn.

Wat houdt de functie in?

  • Je beslist op aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand van de doelgroep Statushouders. Je beheert een eigen caseload. 
  • Je voert rechtmatigheidsonderzoeken uit, verwerkt beëindigingen, mutaties en beoordeelt en besluit over maatregelen en boetes. 
  • Daarnaast beoordeel je de mogelijkheden van de klant en bepaal je samen met de klant de te ondernemen vervolgstappen richting betaalde arbeid of participatie. 
  • Je monitort de gemaakte afspraken en stelt bij indien nodig. Tevens zoek je actief de brede samenwerking binnen de eigen organisatie en met samenwerkingspartners binnen de regio.

Wat verwachten wij?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding (SJD) aangevuld met aantoonbare recente kennis van de Participatiewet. 
  • Je hebt ervaring met het werken in GWS4all/suite en Suwinet. Kennis van Mens Centraal en Verseon is een pre. 
  • Verder ben je stressbestendig, nauwkeuring, fraude alert en stel je prioriteiten in je werk. Je hebt een proactieve, flexibele en collegiale houding en je bent initiatiefrijk en oplossings- en resultaatgericht. 
  • Bij het werken in Team statushouders is het hebben van affiniteit met deze doelgroep een eis en de beheersing van de Engelse taal noodzakelijk. 

Wat bieden wij?

  • Het betreft een aanstelling voor 36 uur. 
  • Een afwisselende en brede functie in een professioneel team. Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 3.749,- bruto per maand (schaal 9) bij een fulltime aanstelling in een 36-urige werkweek (exclusief 16,3% Individueel Keuze Budget). De gemeente Haarlem biedt een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden. Je kunt vakantiedagen kopen of verkopen. Er wordt volop ingezet op de ontwikkeling van de individuele medewerker binnen ons Talent- en Ontwikkelprogramma.

Interesse?

Solliciteren op bovenstaande vacature kan t/m 14 november 2017 via onze site www.haarlem.nl/werken-bij-de-gemeente. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Ayse koylu, tel nr. 023- 5114188 of per email /adkoylu@haarlem.nl/ of Annette Kamp tel.nr 023-5114199, /apkamp@haarlem.nl/ Vragen met betrekking tot de sollicitatie procedure kun je richten aan /wervingenselectie@haarlem.nl/

Direct solliciteren

Doorlopend