Den Haag 1-2 jaar HBO/WO T-Mobile

T-Mobile is niet zomaar een telecombedrijf. Als onderdeel van Deutsche Telekom neemt T-Mobile een belangrijke positie in op het gebied van mobiel internet. Wij verbinden mensen door het snelste 4G netwerk beschikbaar te stellen aan onze klanten. Elke dag weer.

Met ruim 1450 enthousiaste collega’s zorgen we ervoor dat onze klanten waar ook ter wereld in contact kunnen zijn met hun dierbaren en zakelijke relaties. Super snel en zonder gedoe.

T-Mobile verbindt. Verbind jij je aan T-Mobile?

Voor een nieuwe grootzakelijke klant van T-Mobile is onlangs een geheel nieuw team opgericht. Voor dit team zijn wij op zoek naar een Coördinator Business Operations.

Functie

Als Coördinator Business Operations kom je in een team van zes Young Professionals te werken. Samen vormen jullie een geheel nieuw team, dit betekent dat er veel ruimte is voor initiatieven op vlakken als (proces)verbetering om de relatie met de klant nog beter te maken. Dagelijks verleen jij service aan de klant op het gebied van vragen, grootschalige verzoeken en incidenten. In de eerste maanden werk je naast je reguliere werkzaamheden nauw samen met de Implementatie Managers om de implementatie naar T-Mobile optimaal te laten verlopen. Ook is er ruimte om verschillende kleine projecten op te pakken, zo kun jij jouw kwaliteiten optimaal inzetten.

Wat dit team uniek maakt binnen de organisatie, is dat wij als zelfstandig stand-alone team werken met dedicated applicaties welke speciaal ontwikkeld zijn voor deze unieke grootzakelijke klant. Als accountteam ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor de service richting de klant en de klanttevredenheid, met als doel de klant zo lang mogelijk bij T-Mobile als klant te houden.

Verantwoordelijkheden van de Coördinator Business Operations:

  • Het vaste aanspreekpunt gedurende de contractperiode op servicevragen
  • Je bent de coördinator voor complexe vraagstukken en bij escalaties;
  • Op zoek naar verbeteringen voor de klant en voor jezelf en gaat hier zelfstandig of met andere afdelingen mee aan de slag;
  • Je bent verantwoordelijk voor je eigen dagindeling van maandag tot en met vrijdag binnen flexibele kantooruren (08.00 – 17:30 uur), waarbij je de juiste prioriteiten stelt zodat de interne en externe klant op je kan bouwen;
  • Verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van mutatieverzoeken.
  • Een deel van je werkzaamheden heb je ingepland, maar de dag brengt ook veel ad hoc zaken met zich mee. Elke dag is dus anders.

Functie eisen

Je bent gestructureerd, stressbestendig, analytisch en communiceert gemakkelijk met zowel de externe en interne klant. Verder ben je energiek, proactief en gebrand er alles aan te doen om het beste resultaat te behalen. Daarnaast heb je;

  • • Minimaal een HBO werk- en denkniveau
  • • Minimaal 1 tot 2 jaar binnendienstervaring in een Corporate omgeving;
  • • Goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel schriftelijk als mondeling).

Door het vertrouwelijke karakter van de klant(data) is een VOG (verklaring omtrent gedrag) een vereiste. Deze zal tijdens de selectieprocedure worden aangevraagd.

Aanbod

T-Mobile Netherlands BV is een jonge organisatie en een van de meest toonaangevende bedrijven in mobiele communicatie.

T-Mobile vindt zowel persoonlijke als professionele groei en ontwikkeling zeer belangrijk. Dit is waarom wij een groot aanbod hebben in opleidingsmogelijkheden. Werken voor T-Mobile betekent werken in een uitdagende dynamische omgeving, met een netwerk van hoog gekwalificeerde collega’s. In hechte samenwerking met je leidinggevende kun je je eigen carrière vorm geven binnen onze organisatie. Carrière paden zijn transparant en mogen van nationale of internationale aard zijn.

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Jayant Poedai- (jayant.poedai@t-mobile.nl)

Ben jij de Coördinator Business Operations waar wij naar op zoek zijn? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Delen: