T-MobileDen Haag HBO

T-Mobile is niet zomaar een telecombedrijf. Als onderdeel van Deutsche Telekom neemt T-Mobile een belangrijke positie in op het gebied van mobiel internet. Wij verbinden mensen door het snelste 4G netwerk beschikbaar te stellen aan onze klanten. Elke dag weer.

Met ruim 1450 enthousiaste collega’s zorgen we ervoor dat onze klanten waar ook ter wereld in contact kunnen zijn met hun dierbaren en zakelijke relaties. Super snel en zonder gedoe. T-Mobile verbindt. Verbind jij je aan T-Mobile?

T-Mobile Webcare is een van de koplopers binnen de Webcare-wereld. We beheren alle social kanalen en zijn waar onze klanten zijn. Zelfs offline als dat moet. We helpen onze klanten zo goed mogelijk en doen dit op een creatieve manier. Als we buiten de lijntjes moeten kleuren voor die éne klant – dan doen we dat zonder enige twijfel. T-Mobile Webcare maakt service persoonlijk. Bijvoorbeeld door het maken van video content of #Webcareinhetwild. Met de feedback en input van onze klanten op zak gaan wij de organisatie in om ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

Functie

Afdeling

Als koploper heeft T-Mobile ook de grootste telecom-community met ruim 250.000 leden. De community is ontzettend waardevol voor T-Mobile en krijgt volop aandacht voor ontwikkeling. De T-Mobile Community is een klant-helpt-klant forum.

Je zal stagelopen binnen het zelfsturende Community team van T-Mobile, het is hard werken maar ook vooral veel plezier met elkaar. Zowel op de werkvloer als daarbuiten. Iedere dag is anders en je hebt contact met alle lagen binnen de organisatie. Ben jij op zoek naar een meewerkstage binnen de Webcare wereld en ben je een persoon die van aanpakken weet? Dan is T-Mobile op zoek naar jou.

Hoe ziet jouw dag er uit?

  • Je zorgt voor de juiste content op het Forum en zorgt dat deze goed vindbaar is;
  • Je lost alles op voor onze klanten;
  • Je wordt blij van klanten blij maken;
  • Je vertegenwoordigt de klant binnen T-Mobile;
  • Je treedt op als gastheer/-vrouw in onze Social Hub;
  • Je fungeert als uithangbord voor ons Forumteam;
  • Je analyseert forumdata, gebruikt de inzichten en helpt het forum te verbeteren;
  • Je neemt deel aan verschillende projecten waarbij je als community expert de nodige input levert.

Functie eisen

Wie ben je?

  • Analytisch ingesteld;
  • Je houdt van nieuwe dingen uitproberen en raakt niet snel in paniek;
  • Je vindt een beetje hectiek stiekem wel lekker;
  • Je hebt humor
  • Je bent zelfstandig en proactief;
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.

Aanbod

Wij bieden je een interessante en leerzame werkervaring in een inspirerende en uitdagende omgeving met de mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling. Je ontvangt zorgvuldige begeleiding en vanzelfsprekend ontvang je een passende stagevergoeding. Het is een mooie manier om eens een kijkje te nemen op deze afdeling binnen T-Mobile.

Inlichtingen

Kom jij ons versterken als Stagiair Community? Stuur ons dan snel jouw CV en motivatie!

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Sylvia Wettke – sylvia.wettke@t-mobile.nl)

Direct solliciteren

Doorlopend